//Valdeta Zenuni Idrizi
Valdeta Zenuni Idrizi 2018-10-12T10:11:40+00:00

Authors
Title
Journal
Number/Vol
Pages
Year
ISSN
Attachment
ZENUNI-IDRIZI, VALDETADREJTORI SI UDHËHEQËS I VEPRIMTARISË PEDAGOGJIKECOGITONR.3100-1032008ISSN 1857 – 579X
ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, SALLMANI, AGIM, ZENUNI-IDRIZI, VALDETAKOMUNIKIMI DHE PËRGJEGJËSITË E ARSIMTARIT NË RAPORT ME NXËNËSITPHILOSOPHICAVOL.1, NO.1-217-192014ISSN 1857-8454
ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, SALLMANI, AGIM, ZENUNI-IDRIZI, VALDETASJELLJET DEVIJANTE DHE KONTROLLI SHOQËRORPHILOSOPHICAVOL.1, NO.1-220-232014ISSN 1857-8454
PAJAZITI, VALENTINA, PAJAZITI, MENSUR, ZENUNI-IDRIZI, VALDETAFILOZOFIA E INSTALACIONIT NË ARTIN BASHKËKOHORPHILOSOPHICAVOL.1, NO.1-2178-1802014ISSN 1857-8454
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, RUSHANI-AJDARI, RINASELF ASSESMENT IN THE TEACHING PROCESSIBU JOURNAL OF SOCIAL AND HUMAN SCIENCESVOL. 2, NO.143-532015ISSN: 1857 – 9051
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, PAJAZITI, VALENTINATHE FORMATIVE EVALUATION AND THE INFLUENCE OF THE FEEDBACK IN THE SUCCESS AND THE ACHIEVEMENTS OF STUDENTSPHILOSOPHICAVOL.2, NO.3-4232-2372015ISSN 1857-9272
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, SALLMANI, AGIMVLERËSIMI I VAZHDUESHËM I TË ARRITURAVE TË NXËNËSVE DHE NDIKIMI I MBAJTJES SË EVIDENCES SË RREGULLT NGA ANA E ARSIMTARIT NË SUKSESIN E NXËNËSVEPHILOSOPHICAVOL.2, NO.3-497-1022015ISSN 1857-9272
ZENUNI-IDRIZI, VALDETAМЕЃУСЕБНОТО (ЗАЕМНОТО) ОЦЕНУВАЊЕ НА УЧЕНИЦИТЕ ВО ОСНОВНИТЕ УЧИЛИШТАPROSVETNO DELLONR.343-562015ISSN 0350-6711
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, PAJAZITI, VALENTINAVLERËSIMI FORMATIV DHE NDIKIMI I INFORMATËS KTHYESE NË SUKSESIN DHE TË ARRITURRAT E NXËNËSVEPHILOSOPHICAVOL.3, NO.5156-1622016ISSN 1857-9272
ZENUNI-IDRIZI, VALDETATHE FACTORS THAT INFLUENCE THE FORMATION OF THE CHILD′S CHARACTERPHILOSOPHICAVOL.3, NO.6147-1532016ISSN 1857-9272
ZENUNI-IDRIZI, VALDETADREJTORI SI BARTËS I NDRYSHIMEVE NË SHKOLLËN BASHKËKOHOREMËSUESI SOTNR.426-282017ISBN 2545-4293
ZENUNI-IDRIZI, VALDETATHE INFLUENCE OF GOOD RELATIONSHIP BETWEEN THE TEACHERS AND THE STUDENTS IN THE SUCCESS AND THE ACHIEVEMENTS OF STUDENTSKNOWLEDGE INTERNACIONAL JOURNALVOLUME 16.1311-3152017ISSN 1857-923X
ZENUNI-IDRIZI, VALDETAAPLICATION OF THE STUDENTS PEER-ASSESMENT IN THE TEACHING PROCESSKNOWLEDGE INTERNACIONAL JOURNAL VOLUME 17, NO.1201-2052017ISSN 1857 – 923X
ZENUNI-IDRIZI, VALDETAMULTICULTURALISM IN THE EDUCATIONCENTRUMNO.7322-3302017ISSN 1857 – 8640
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, RUSHANI-AJDARI, RINAСАМООЦЕНУВАЊЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ ВО ОСНОВНИТЕ УЧИЛИШТАПРОСВЕТНО ДЕЛОNR.136-492016ISSN 0350-6711
ZENUNI-IDRIZI, VALDETANDIKIMI I DETYRAVE TË SHTËPISË NË TË ARRITURAT E NXËNËSVEPHILOSOPHICAVOL.4, NO.89-132017ISSN 1857-9272
RUSHANI-AJDARI, RINA , ZENUNI-IDRIZI, VALDETA KONCEPTI BASHKËKOHOR I SHOQËRIVE DHE SHTETEVE MULTIETNIKE, SI DHE KOMUNIKIMI BRENDA TYRE NË EPOKËN E GLOBALIZIMITPHILOSOPHICAVOL.4, NO.8114-1212017ISSN 1857-9272
SALLMANI, AGIM, ZENUNI-IDRIZI, VALDETA NDIKIMI I FAMILJES DHE SHKOLLËS NË EDUKIMIN E DELIKUENTËVEPHILOSOPHICAVOL.4, NO.717-242017ISSN 1857-9272
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, RUSHANI-AJDARI, RINAPLANIFIKIMI I VLERËSIMIT FORMATIV TË TË ARRITURAVE TË NXËNËSVE SI ETAPË E RËNDËSISHME E VLERËSIMIT TË STANDARDIZUARPHILOSOPHICAVOL.4, NO.79-122017 ISSN 1857-9272
ZENUNI-IDRIZI, VALDETADREJTORI SI UDHËHEQËS I VEPRIMTARISË PEDAGOGJIKECOGITONR.3100-1032008ISSN 1857 – 579X
ZENUNI - IDRIZI, VALDETAPARAQITJA E FEMINIZMIT SI LËVIZJE KUNDËR DISKRIMINIMIT TË GRUAS NË SHOQËRIMËSUESI SOTNR.58-1020182545-4293Download
Authors
Title
Conference Name
Place
ISBN
Year
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA; CEKA, ARDITATHE INFLUENCE OF THE FAMILY AND SCHOOL IN FORMING OF CHILD’S CHARACTERTHE MODERN SOCIETY AND EDUCATIONOHËR 978-9989-823-33-62011
CEKA, ARDITA, ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, ZHAKU, ARJETACOMMUNICATION AND PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATIONTHE MODERN SOCIETY AND EDUCATIONOHËR 978-9989-823-33-62011
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, MURATI, SHEHERZADA, KADRIU-L., LULZIME, ILAZI-HOXHA, AFËRDITAУЧЕСТВОТО НА СТАРИТЕ ЛИЦА ВО ОПШТЕСТВОТО И НИВНИТЕ ДОЖИВУВАЊА ВО ПОСТПЕНСИОНАЛНИОТ ПЕРИОДACTIVE AGEING AND INTERGENERATIONAL SOLIDARITYSHKUP978-608-238-019-32012
ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, ZENUNI-IDRIZI, VALDETAМОТИВАЦИИТЕ И ИНТЕРЕСИТЕ НА СТАРИТЕ ЛИЦА ВО ПЕРИОДОТ ПО ПЕНЗИОНИРАЊЕТО И НИВНОТО УЧЕСТВО ВО ОПШТЕСТВОТОACTIVE AGEING AND INTERGENERATIONAL SOLIDARITYSHKUP978-608-238-019-32012
MURATI, SHEHERZADA, ZENUNI-IDRIZI, VALDETAУЧЕСТВО, НЕДИСКРИМИНАЦИЈА И СОЦИЈАЛНА ИНКЛУЗИЈА НА СТАРИТЕ ЛИЦАACTIVE AGEING AND INTERGENERATIONAL SOLIDARITYSHKUP978-608-238-019-32012
KADRIU, L., LULZIME, MEHMEDI, LULZIM, ZENUNI-IDRIZI, VALDETA , KADRIU, BEKIMКРЕАТИВНАТА РАБОТА НА СТАРИТЕ ЛИЦА ВО ФУНКЦИЈА НА АКТИВНО СТАРЕЕЊЕACTIVE AGEING AND INTERGENERATIONAL SOLIDARITYSHKUP978-608-238-019-32012
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, MURATI, SHEHERZADA, ILAZI-HOXHA, AFËRDITAFEMINIZMI SI LËVIZJE QË LUFTON PABARAZINË GJINOREKONGRESI I IV NDËRKOMBËTAR I SHKENCAVE SOCIALE NË BALLKANTETOVË2012
ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, MURATI, SHEHERZADAPËRDORIMI I DHUNËS SË PRINDËRVE NDAJ FËMIJËVE SI DUKURI NEGATIVE SHOQËROREKONGRESI I IV NDËRKOMBËTAR I SHKENCAVE SOCIALE NË BALLKANTETOVË2012
ZENUNI-IDRIZI, VALDETATHE FORMING OF CHILDS CARACTERTHE PHILOSOPHY OF SCIENCE: HOW SEMINAL WORKS IN RESEARCH METHODOLOGY SHAPE OUR UNDERSTANDING OF SCIENCE AND THE INTERPRETATION OF RESULTSPRISHTINË2012
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, STOJANOVSKA, VERAHOMEWORK FOR STUDENTS FROM ELEMENTARY SCHOOL IN THE FUNCTION OF EVALUATION OF STUDENTS' ACHIEVEMENTSRESEARCH AND EDUCATION-CHALLENGES TOWARDS THE FUTURE (ICRAE 2013)SHKODËR2013
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA , STOJANOVSKA, VERAТHE FORMATIVE CHECKING AND EVALUATION OF THE ACHIEVEMENTS OF THE STUDENTS IN ELEMENTARY SCHOOLRESEARCH AND EDUCATION-CHALLENGES TOWARDS THE FUTURE (ICRAE 2013)SHKODËR2013
МЕMA-KADIJA, BESARA, ZENUNI-IDRIZI, VALDETAТHE IMPORTANCE OF FORMATIVE CHECKING AND ASSESSING IN TEACHING AND LEARNING PROCESSRESEARCH AND EDUCATION-CHALLENGES TOWARDS THE FUTURE (ICRAE 2013)SHKODËR 2308-0825 2013
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, PAJAZITI, VALENTINAVLERËSIMI FORMATIV DHE NDIKIMI I INFORMATËS KTHYESE NË SUKSESIN DHE TË ARRITURAT E NXËNËSVEPROBLEMET SOCIO-KULTURORE DHE SFIDAT E BASHKËKOHËSISËTETOVË2013
ILAZI-HOXHA, AFËRDITA, SALLMANI, AGIM, ZENUNI-IDRIZI, VALDETAKOMUNIKIMI DHE PËRGJEGJËSITË E ARSIMTARIT NË RAPORT ME NXËNËSITPROBLEMET SOCIO-KULTURORE DHE SFIDAT E BASHKËKOHËSISËTETOVË2013
PAJAZITI, VALENTINA, PAJAZITI, MENSUR , ZENUNI-IDRIZI, VALDETAFILOZOFIA E INSTALACIONIT NË ARTIN BASHKËKOHORPROBLEMET SOCIO-KULTURORE DHE SFIDAT E BASHKËKOHËSISËTETOVË2013
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, ILAZI-HOXHA, AFËRDITAФОРМАТИВНОТО ОЦЕНУВАЊЕ ВО ФУНКЦИЈА НА ГРАДЕЊЕ НА ДОБРИ ОДНОСИ МЕЃУ УЧЕНИЦИТЕ И НАСТАВНИЦИТЕ И НЕЈЗИНОТО ВЛИЈАНИЕ ВРЗ ПОСТИГАЊАТА НА УЧЕНИЦИТЕTHE SCIENCE AND THE SOCIAL DEVELOPMENTTETOVË978-608-4574-62-0 2014
ILAZI-HOXHA, AFËRDITA , ZENUNI-IDRIZI, VALDETAPROFESSIONAL ETHICS OF THE TEACHER IN RELATION TO STUDENTTHE SCIENCE AND THE SOCIAL DEVELOPMENTSHKUP978-608-4574-62-0 2014
ZENUNI-IDRIZI, VALDETATHE INFLUENCE OF PLANNING THE FORMATIVE EVALUATION IN THE SUCCESS AND ACHIEVEMENTS OF STUDENTSPRACTICUM OF FUTURE PEDAGOGUES, TEACHERS AND KINDERGARTEN TEACHERS IN MULTICULTURAL ENVIRONMENTS – EXPERIENCES AND CHALLENGES (PFPTKTME)SHKUP978-9989-823-33-62014
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA , SALLMANI, AGIMVLERËSIMI I VAZHDUESHËM I TË ARRITURAVE TË NXËNËSVE DHE NDIKIMI I MBAJTJES SË EVIDENCES SË RREGULLT NGA ANA E ARSIMTARIT NË SUKSESIN E NXËNËSVEBALLAFAQIMI ME TË KALUARËN DHE RIMENDIMI I PAQËS NË BALLKANIN MULTIKULTURORTETOVË2014
SALLMANI, AGIM , ZENUNI-IDRIZI, VALDETANDIKIMI I FAMILJES DHE SHKOLLËS NË EDUKIMIN E DELIKUENTËVEBALLAFAQIMI ME TË KALUARËN DHE RIMENDIMI I PAQËS NË BALLKANIN MULTIKULTURORTETOVË2014
ZENUNI-IDRIZI, VALDETAВЛИЈАНИЕТО И ЕФЕКТИВНОСТА НА ФОРМАТИВНОТО ОЦЕНУВАЊЕ И НА ПОВРАТНАТА ИНФОРМАЦИЈА ВРЗ УСПЕХОТ И ПОСТИГАЊАТА НА УЧЕНИЦИТЕEDUCATION IN XXI CENTURY - CONDITIONS AND PERSPECTIVES SHTIP 978-608-244-275-42015
ZENUNI-IDRIZI, VALDETAFAKTORËT QË NDIKOJNË NË FORMIMIN E KARAKTERIT TË FËMIUTSFIDAT DHE PERSPEKTIVA E ARSIMIT BASHKËKOHORTETOVË2015
ZENUNI-IDRIZI, VALDETA , RUSHANI-AJDARI, RINAPLANIFIKIMI I VLERËSIMIT FORMATIV TË TË ARRITURAVE TË NXËNËSVE SI ETAPË E RËNDËSISHME E VLERËSIMIT TË STANDARDIZUARARSIMI DHE EDUKIMI NË SHOQËRITË ME DIVERSITET KULTURORTETOVË2016
RUSHANI-AJDARI, RINA , ZENUNI-IDRIZI, VALDETAKONCEPTI BASHKËKOHOR I SHOQËRIVE DHE SHTETEVE MULTIETNIKE DHE LLOJI I KOMUNIKIMIT BRENDA TYRE NË EPOKËN E GLOBALIZIMITARSIMI DHE EDUKIMI NË SHOQËRITË ME DIVERSITET KULTURORTETOVË2016
ZENUNI-IDRIZI, VALDETAAPLICATION OF THE STUDENTS PEER-ASSESMENT IN THE TEACHING PROCESSTHE TEACHER OF THE FUTURE - TF 2017BUDVA2017
ZENUNI-IDRIZI, VALDETAВЛИЈАНИЕТО НА ДОБРИТЕ ОДНОСИ МЕЃУ НАСТАВНИКОТ И УЧЕНИКОТ ВРЗ УСПЕХОТ И ПОСТИГАЊАТА НА УЧЕНИЦИТЕЗНАЕЊЕ БЕЗ ГРАНИЦИVËRNJAÇKA BANJA -SËRBI2017
KADRIU, L. LULZIME, MEHMEDI, LULZIM , ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, KADRIU, BEKIMКРЕАТИВНАТА РАБОТА НА СТАРИТЕ ЛИЦА ВО ФУНКЦИЈА НА АКТИВНО СТАРЕЕЊЕACTIVE AGEING AND INTERGENERATIONAL SOLIDARITYSHKUPISBN 978-608-238-019-32012
MURATI, SHEHERZADA, HAKIKU, NERMINE, ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, ILAZI-HOXHA, AFËRDITAIMPLEMENTIMI I TË DREJTAVE DHE LIRIVE TË NJERIUT NË REPUBLIKËN E MAQEDONISË SI PARAKUSHT PËR ANËTARËSIM NË UNIONIN EUROPIANKONGRESI I IV NDËRKOMBËTAR I SHKENCAVE SOCIALE NË BALLKANTETOVË2012
ZENUNI-IDRIZI, VALDETADIMENSIONET E ARSIMIMIT MULTIKULTUROR NË SHKOLLË SIPAS JAMES BANKS-ITMEETING POINT AND DIVERGENCES IN THE BALKANSTETOVËISBN 978-608-217-063-32017
ENUNI-IDRIZI, VALDETA, CEKA, ARDITATHE INFLUENCE OF THE FAMILY AND SCHOOL IN FORMING OF CHILD’S CHARACTERVI INTERNATIONAL BALKAN CONGRESS FOR EDUCATION AND SCIENCE: THE MODERN SOCIETY AND EDUCATIONOHËRISBN 978-9989-823-33-6 2011
CEKA, ARDITA, ZENUNI-IDRIZI, VALDETA, ZHAKU, ARJETACOMMUNICATION AND PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATIONVI INTERNATIONAL BALKAN CONGRESS FOR EDUCATION AND SCIENCE: THE MODERN SOCIETY AND EDUCATIONOHËRISBN 978-9989-823-33-6 2011
Authors
Title
Publisher
Year
ISBN

View publications by citation.

Publications, in process.